هوروش بند – تو مثه دریایی
- آهنگ /
- 13 مرداد 1402 /
- 0 نظر /
- 288 بازدید
آهنگ هوروش بند تو مثه دریایی
دانلود آهنگ جدید هوروش بند به نام تو مثه دریایی
Hoorosh Band - To Mese Daryai
کاربر گرامی هزینه حجم مصرفی اینترنت شما نیم بها محاسبه می شود
خانه »
متن آهنگ هوروش بند تو مثه دریایی
تو مثل دریایی که موجاش مثل موهاته
رنگین کمون با همه رنگاش توی چشماته
تو مثل خورشید داری میتابی رو قلبم که
گل عشقمون کنارهم شکوفا شه
اینقده میگم دیوونتم بد عادت شی
من میمیرم اگه یه ذره باهام بد شی
آخ چقدر خونه دلا خوردم آخرسر
تو با پاهای خودت خواستی مال من شی
چقدر آرومم باهات توو خیابون و شب
چه میچسبه باهات زیر بارون و چتر
هرکی دوس داره عشقشو یه تنه
حق میدم بخواد از همه بگذره
من حال دلم باتو خوبه فقط
چقدر آرومم باهات توو خیابون و شب
چه میچسبه باهات زیر بارون و چتر
هرکی دوس داره عشقشو یه تنه
حق میدم بخواد از همه بگذره
من حال دلم باتو خوبه فقط
میرسه روزی که اون بدجوری عاشقت بشه
واسه داشتن تو از همه بخواد دست بکشه
اینقدر پارو بزن میرسی آخرش بهش
راهی جز این نداره سوار قایقت بشه
چقدر آرومم باهات توو خیابون و شب
چه میچسبه باهات زیر بارون و چتر
هرکی دوس داره عشقشو یه تنه
حق میدم بخواد از همه بگذره
من حال دلم باتو خوبه فقط
چقدر آرومم باهات توو خیابون و شب
چه میچسبه باهات زیر بارون و چتر
هرکی دوس داره عشقشو یه تنه
حق میدم بخواد از همه بگذره
من حال دلم باتو خوبه فقط
رنگین کمون با همه رنگاش توی چشماته
تو مثل خورشید داری میتابی رو قلبم که
گل عشقمون کنارهم شکوفا شه
اینقده میگم دیوونتم بد عادت شی
من میمیرم اگه یه ذره باهام بد شی
آخ چقدر خونه دلا خوردم آخرسر
تو با پاهای خودت خواستی مال من شی
چقدر آرومم باهات توو خیابون و شب
چه میچسبه باهات زیر بارون و چتر
هرکی دوس داره عشقشو یه تنه
حق میدم بخواد از همه بگذره
من حال دلم باتو خوبه فقط
چقدر آرومم باهات توو خیابون و شب
چه میچسبه باهات زیر بارون و چتر
هرکی دوس داره عشقشو یه تنه
حق میدم بخواد از همه بگذره
من حال دلم باتو خوبه فقط
میرسه روزی که اون بدجوری عاشقت بشه
واسه داشتن تو از همه بخواد دست بکشه
اینقدر پارو بزن میرسی آخرش بهش
راهی جز این نداره سوار قایقت بشه
چقدر آرومم باهات توو خیابون و شب
چه میچسبه باهات زیر بارون و چتر
هرکی دوس داره عشقشو یه تنه
حق میدم بخواد از همه بگذره
من حال دلم باتو خوبه فقط
چقدر آرومم باهات توو خیابون و شب
چه میچسبه باهات زیر بارون و چتر
هرکی دوس داره عشقشو یه تنه
حق میدم بخواد از همه بگذره
من حال دلم باتو خوبه فقط













