مسعود فندرسکی – فوبیا
- آهنگ /
- 20 فروردین 1403 /
- 0 نظر /
- 8,568 بازدید
آهنگ مسعود فندرسکی فوبیا
دانلود آهنگ جدید مسعود فندرسکی به نام فوبیا
Masoud Fendereski - Fobia
کاربر گرامی هزینه حجم مصرفی اینترنت شما نیم بها محاسبه می شود
خانه »
متن آهنگ مسعود فندرسکی فوبیا
یادت رفت حالت بد بود می زدم تا نیمه شب با تو حرف
تا که آروم نمی شدی نبود واسم مهم وقت
تو فکر تو بودم حتی بود شرایط اگه سخت
وقتی گفتی می خوای بری شدم یخ
بری بری تو بی من کجا
بگی بگی می خوای شی جدا
منو منو بکن تو نگاه
عشقم شده فوبیا
برگرد بیا
منو گذاشتی به امید کی
برگرد بیا
در بیار منو از این تاریکی
برگرد بیا
بازم بشیم دوتایی
برگرد بیا
بگو بی من کجایی
من از دنیا می خواستم تو رو
تو از دنیا بگو چی خواستی
به همه ترجیح دادم تو رو
فکر می کردم با من روراستی
بری بری تو بی من کجا
بگی بگی می خوای شی جدا
منو منو بکن تو نگاه
عشقم شده فوبیا
برگرد بیا
منو گذاشتی به امید کی
برگرد بیا
در بیار منو از این تاریکی
برگرد بیا
بازم بشیم دوتایی
برگرد بیا
بگو بی من کجایی
تا که آروم نمی شدی نبود واسم مهم وقت
تو فکر تو بودم حتی بود شرایط اگه سخت
وقتی گفتی می خوای بری شدم یخ
بری بری تو بی من کجا
بگی بگی می خوای شی جدا
منو منو بکن تو نگاه
عشقم شده فوبیا
برگرد بیا
منو گذاشتی به امید کی
برگرد بیا
در بیار منو از این تاریکی
برگرد بیا
بازم بشیم دوتایی
برگرد بیا
بگو بی من کجایی
من از دنیا می خواستم تو رو
تو از دنیا بگو چی خواستی
به همه ترجیح دادم تو رو
فکر می کردم با من روراستی
بری بری تو بی من کجا
بگی بگی می خوای شی جدا
منو منو بکن تو نگاه
عشقم شده فوبیا
برگرد بیا
منو گذاشتی به امید کی
برگرد بیا
در بیار منو از این تاریکی
برگرد بیا
بازم بشیم دوتایی
برگرد بیا
بگو بی من کجایی










